Mai második témánk nem más, mint a tej.
Történetünk kb. 1 hónapja kezdődött, mikor Regi (és Nusi) a csepeli Teszkó nevű szatócsboltot vásárlás céljából felkereste. Bevásároltak mindenfélét, többek között egy karton (12 x 1 liter) 1,5%-os, UHT‑s, tégladobozos MiZo tejet. Hazavitték, ugrunk az időben.
Pár nappal később elfogyott a korábbi, szintén MiZo tejünk, így hát az új kartont is felbontottuk.
Kinyitották az első dobozt, László szájához emelte a tejet (igen, ilyen amerikaiasan), és nagyot húzott a fehér italból. A következőkben László már átkozta mohóságát, és próbálta gyomortartalmát a mosdóba rakni, ugyanis a tej igen erősen romlott volt, minőségét tekintve legalábbis. És büdös.
Regina és László nagy egyetértésben öntötték ki a tejet, értetlenül néztek egymásra: romlott, bontatlan UHT tej? Miaf…? No sebaj, minden családban előfordul az ilyesmi. Nosza, fel is bontották a következő dobozt, László ezúttal óvatosan kortyolt a fehér aranyba. (Háhá.) Az eredmény hasonló: a tej romlott, savanyú, irtózatos. Ezt is kiöntötték.
Még aznap, egymástól függetlenül felhívták a MiZo 80-as fogyasztói vonalát, hogy ott megértő füleket találjanak. Részben sikerült is, mert felvették az adataikat, bocsánatot kértek, megígérték, hogy majszolnak.
Aztán sokáig semmi, időközben kidobtunk még egy-két tejet, néhány viszont csodák csodájára ihatónak bizonyult. Tegnap pedig kaptam egy postáscetlit, hogy ajánlott, tértivevényes, hipi-szupi levél vár rám a postán a “Solemizo”-tól. Siettünk is oda: hátha jött valami nagy ajándékcsomag, sűrű bocsánatkérések, miegymás. Ehhez képest ez jött:
Kedves Markert László András részére!
Sajnálattal értesültünk róla, hogy termékünk fogyasztása nem szolgált teljes megelégedésére, hiszen cégünk irányelve, hogy teljes szolgáltatást nyújtson. A termékkel kapcsolatosan a szükséges minőségi intézkedéseket és ellenőrzéseket természetesen megvizsgáljuk.
Bízom benne, hogy termékeinkbe vetett bizalma nem rendült meg, így a jövőben is szívesen kipróbálja új termékeink egyikét. Az esetlegesen felmerülő kérdéseire, pedig az ingyenesen hívható 06–80-82–82-82 zöld számon kaphat felvilágosítást.Remélem továbbra is termékeink vásárlója marad.
Tisztelettel:
Major Varga Éva
Marketing igazgató
Drága Éva! Engem nem zavar, ha valaki nem tud helyesen írni. Az se zavar, hogy az illető egy ekkora cégnél marketing igazgató ÉS nem tud helyesen írni. Az se zavar, hogy még véletlenül se írt valami olyasmit: bocsánat, elqszúrtuk. Engem az se zavar, hogy ebben az országban minden el van cseúszva, még egy nyomorult UHT‑s tej is romlott (egyébként 2009. március 4‑éig jó, elvileg). De az már zavar, ha egy ilyen “bocsánatkérő” levélnek két mondandója van: 1.) paraszt, vedd továbbra is a szar MiZo termékeket; 2.) paraszt, vedd majd később is a szar, új MiZo termékeket.
Nagyjából ennyi a sztori. Havi szinten kb. 3000 forintot költöttünk eddig MiZo-cuccokra, ezentúl meg 0‑t fogunk. Ez van.
Vélemény, hozzászólás?