Még adós vagyok a kvebeki hazaúttal, illetve a zürichi városnézéssel, de addig is valami teljesen más.
Az elmúlt két napban két olyan dolog történt velem, amiket úgy sikerült elérni, hogy nem izomból vagy durván mentem neki az adott problémának, hanem kedvesen. És láss csodát, működik! :)
1.) Centrum Parkoló Kft.
Még májusban volt egy kis gondunk egy parkolással, amikor véletlenül rossz rendszámra parkoltunk SMS-ben. Emlékeztem, hogy Joseph “Angyalnap” Eaglecastler hasonló problémával szembesült, és egy esdeklő levél hatására a Centrum elállt a behajtástól. Nosza, gondoltam, egy kedves e‑mail nekem simán megér 12.000 forintot (ennyi lett volna a büntetés), és írtam is nekik.
Tisztelt Cím!
A mai napon kaptam meg fizetési felszólításukat (ikt. sz.: …, hiv. sz.: …).
Kérem szíves eltekintésüket a fenti összegtől, mivel az adott időpontban érvényes parkolást eszközöltem, csak sajnos egyetlen karaktert elrontottam a rendszámban.
(…)
Rendszám: …3.. — rossz, …8.. — helyes.
(…)
Valószínűleg tudják ellenőrizni, hogy korábban többször is parkoltam e mobilszám terhére.
Segítségüket és megértésüket előre is köszönöm!
–
Tisztelettel:
Markert László András
És erre tegnap jött egy ilyen válasz.
Tisztelt Ügyfelünk!
Hivatkozással a …8.. forgalmi rendszámú gépkocsi … számú felszólító levélre megküldött panaszára, az abban foglaltak kivizsgálásra kerültek, és az alábbiak szerint tájékoztatjuk.
Panasza — kivételes eljárás keretében — elfogadásra került, így fenti hivatkozási számon hátralékot nem tartunk nyilván.
Tisztelettel
Centrum Parkoló Rendszer Kft.
Ügyfélszolgálat
Mit ne mondjak, örültünk nagyon. Vannak még csodák. Itt és most ne beszéljünk arról, hogy miért is kell parkolási díjat fizetnem a Centrumnak.
2.) Pizza Itt All Ia
Tegnap este rendeltünk tőlük, és volt némi probléma a nyugtával, amit kaptunk, konkrétan 200 forinttal többet kértek, mint kellett volna. Gondoltam, nem ezen múlik, de azért csak jelzem, hogy ez nem volt szép, írtam nekik Netpincéren a megrendeléshez egy ilyet.
A Netpincéren a … akciós volt (890), mégis a a teljes árat kellett fizetnem (1090). (…) a szállítási díj nem került rá a számlára.
Ma csörög a telefonom, a Netpincértől hívnak, hogy mi a stájsz. Elmeséltem, megértették, megkérdezték, hogy kiadhatják‑e a nevemet/telefonszámomat az étteremnek. Mondtam, hogy miért is ne. Két perc múlva csörög újra, az Itt All Iától hívtak, elnézést kértek többször, mondták, hogy majd kapok bónusz üdítőt leközelebb. Én meg mondtam, hogy nincs semmi baj, köszi, rendben. És mindenki boldog volt.
“Karma: do good things, and good things happen to you!”
Vélemény, hozzászólás?